В Україні до 2030 року зникне частина професій, в першу чергу мова йде про вантажників, фасувальників, касирів. При цьому деякі професії, такі як бухгалтер, кардинально зміняться.
Як передають Економічні новини , про це йдеться в матеріалі Оглядач з посиланням на дослідження Центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» спільно з Career Hub. Така тенденція через 10 років очікується по всьому світу, всього може закритися до 800 млн робочих місць.
Хто може втратити роботу:
- всі, хто виконує рутинні і монотонні завдання, низькокваліфіковані працівники (вантажники, фасувальники і т.д.);
В Україні також повністю видозміняться наступні спеціальності: аудитори, бухгалтери, економісти, юристи, турагенти, ріелтори, секретарі, оператори колл-центру, водії, спортивні коментатори, агрономи, співробітники конвеєра.
Інформаційні технології проникнуть в усі сфери життя, а нові затребувані навички будуть поєднувати технології і креатив. Крім того, все більше будуть цінуватися ті, хто володіє «м'якими навичками» (ефективну взаємодію в команді).
Пандемія COVID-19 змінила пріоритети на ринку праці. Компанії були змушені урізноманітнити форми трудових відносин, надавати можливості гнучкої і віддаленої роботи. А оскільки довгостроковий успіх полягає в здатності залучати та утримувати таланти, вміння адаптуватися стало необхідною умовою розвитку HR-бренду. Згідно даним LinkedIn (Global Recruiting Trends 2017), 80% компаній зазначили вплив бренду роботодавця на здатність залучати кандидатів навіть до пандемії.
«Ковідні» зміни: прискорення еволюції на ринку праці
Пандемія прискорила темпи розвитку процесів, які вже відбувалися:
- ринок праці став більш глобальним завдяки віртуальній роботі і «тихій» міграції;
- попит на цифрові навички стрімко виріс;
- привабливість галузей і компаній істотно змінилася;
- з'явилися і продовжують з'являтися нові види діяльності.
Організації переглядають ролі і навички, необхідні для ефективної діяльності бізнесу в умовах нової реальності. Важливим трендом є також різноманітність робочої сили. А щоб залучити кандидата, роботодавцю необхідно зробити акцент на здоров'ї і благополуччі працівників.
Джерело: enovosty.com