Адаптація персоналу як важлива складова HR-процесу
Адаптація нових співробітників на підприємстві, у різних компаніях – важливе завдання HR-спеціаліста, який допоможе створити згуртований колектив. Причому правильне введення в роботу нового працівника буде однаково корисним, як і для нього, так і для всіх інших працівників підприємства. Адже подальша ефективність роботи новачка багато в чому залежить від того, наскільки успішною була його початкова адаптація.
Найважчим вважається перший місяць: новачкові належить ознайомитися з усіма правилами на своєму робочому місці, грамотно організувати робочий процес протягом дня, а також влитися в колектив нових співробітників. Спеціалісти компанії Віп Ейчар надають власні послуги, спрямовані на кваліфіковану допомогу для нових співробітників, які зможуть поступово включитись у роботу.
У чому важливість адаптації персоналу?
Адаптація персоналу чи онбординг – це процес послідовної інтеграції нових співробітників у вже сформований колектив компанії, підприємства. Причому під адаптацією прийнято розглядати не тільки знайомство фахівця з усім колективом. Завдання онбордингу у тому, щоб новачок повністю освоївся у колективі, розібрався зі своїми робочими обов'язками, почував себе максимально впевнено.
Неправильно організований онбординг часто стає основною причиною, через яку співробітники залишають фірму через тиждень або перший місяць роботи. Все це призводить до зайвих витрат, адже HR та рекрутерам потрібно знову виконувати процес найму. Така процедура коштує власникам компанії від 1 до 4 окладів співробітника, який залишив своє робоче місце.
Як відбувається адаптація персоналу від спеціалістів VIP HR
Успішне оформлення на посаду нового співробітника здійснюється у кілька етапів. Завдяки консалтингу від команди VIP HR будь-який бажаючий зможе скористатися послугами онбордингу.
Внаслідок адаптації персоналу відбуваються такі важливі процеси:
- Детальне ознайомлення із правилами внутрішнього розпорядку конкретного підприємства, компанії.
- Координування поведінки новачка, який зможе набагато швидше зорієнтуватись в організації своєї роботи.
- Ознайомлення з правилами ділового етикету.
- Консультації спеціаліста щодо його подальшої сфери діяльності – наша команда охоче поділитися власним досвідом, знаннями.
- Введення на посаду – знайомство зі своїми обов'язками.
- Психологічний підхід – знайомство з новим колективом. Важливо навчитися сприймати цей колектив як своїх колег, до яких завжди можна звернутися за допомогою у разі потреби.
У процесі адаптації кожен спеціаліст має можливість підвищити власну кваліфікацію та прийти на нове робоче місце підготовленими – з необхідними навичками та корисними знаннями.
Основні правила правильної адаптації: поширені помилки
Найчастіше у процесі адаптації персоналу відбувається низка помилок, які негативно впливають на майбутній онбординг.
Розглянемо кілька найпоширеніших помилок:
- Проведення адаптації разом із випробувальним терміном. Якщо працівник «на відмінно» справляється зі своїми професійними завданнями, це ще означає, що він повністю адаптувався у новому колективі.
- Величезні обсяги інформації протягом першого тижня/місяця роботи. Це призводить до різних стресових ситуацій: необхідно встигнути виконати всі завдання, швидко навчатись і при цьому повністю виправдати очікування свого роботодавця.
Компанія Віп Ейчар точно знає, як грамотно організувати процес адаптації персоналу, надаючи власну допомогу всім охочим. Завдяки перевіреним методам, сучасним технологіям у своїй роботі, наш HR-спеціаліст зробить усе можливе, щоб новому співробітнику було дійсно комфортно працювати у колективі. При цьому буде надано допомогу для ефективного вирішення проблем усередині колективу.