Як успішно довести кандидата до Job offer?


Job offer фото

Job offer – це запрошення на роботу кандидата, яке говорить про наміри компанії прийняти цього співробітника. Існує помилкова думка, що offer - це запрошення на співбесіду, запит на комунікацію або пропозицію вакансії перед інтерв'ю. Але, насправді Job offer надається релевантному кандидату в друкованому або електронному вигляді, де описані умови прийняття людини в штат.

На жаль, до етапу запрошення на роботу доходять не всі кандидати і причини цього факту бувають різні.

Уявімо, що рекрутер веде вакансію, шукає і підбирає кандидатів і ось з'являються 1-2 фіналіста, з яких стверджується один і коли кандидату повідомляється ця прекрасна новина, він відмовляється. Чому? Постараємося розкрити ці причини.

Можливі причини відмови від Job offer

  1. Найпоширеніша причина відмови - занадто багато етапів співбесіди, або тривале узгодження зустрічей. Як то кажуть «Якщо довго погоджувати кандидата, можна побачити, як він іде в іншу компанію». Раптом, у вашій компанії рекрутинговий ланцюжок побудований подібним чином, можливо прийшов час адаптувати його під сучасний ринок і скорочувати етапи до ключових, оптимально 2-3 етапи або 1 етап + тестове.
  2. Недостатньо інформації. Кандидату не повідомили конкретні завдання, формат роботи (віддалено, офіс) або діапазон заробітної плати. Нікому не хочеться йти в «невідання», тому якісно подавати інформацію - відповідальне завдання компанії.
  3. Не виявлена мотивація кандидата. Мотивація перейти в іншу компанію для всіх кандидатів різна - це можуть бути гроші, комфортні умови, можливості розвитку і т.д. Знати мотиви кандидата - це можливість дати йому саме те, що йому необхідно, тим самим залучити й утримати його.
  4. ЗП в фіналі була запропонована менша, ніж обговорювалося. У кожного кандидата є очікувана сума, на яку він розраховує. Вона зазвичай складена з потреб людини і ринкових сум на цю посаду. Тому, навіть якщо мотивація працювати в компанії висока, але фінансова частина менше, ніж очікувалося - кандидат піде шукати кращі умови.
  5. Недоробка з точки зору «продажу» вакансії кандидату. Навик продажів дуже важливий для інтерв'юера. Він повинен вміти переконувати кандидата, що ваша компанія, це те, що потрібно кандидату. Не перестаратися і не тиснути, але в легкій формі якісно розповісти про плюси роботи в компанії - musthave в рекрутингу.

Іноді кандидат відмовляється навіть якщо робота з ним проведена якісно і без помилок. На це можуть впливати і особисті обставини, і контрпропозиції інших компаній, і внутрішні відчуття людини до компанії.

Але, слідуючи п'яти правилам,  які описано вище, кількість відмов скоротиться.