Як створити ефективну вакансію?


 

эффективная вакансия фото

Напевно, кожен власник бізнесу або ейчар стикався з ситуацією, коли на виставлену вакансію приходить багато нерелевантних відгуків.

Здавалося б, інформація описана детально і ясно, але з 20 відгуків часто не знаходиться навіть одного цільового кандидата.

Спробуємо розібратися чому так відбувається, як скоротити невідповідні резюме і залучити цінних кандидатів.

Основне в вакансії - це її структура. Вона складається з:

1. Назва посади

2. Про компанію

Опис, чим займається компанія, як давно вона на ринку, в чому її унікальність і т.д. Цей текст повинен бути привабливим і грамотним.

Краще, якщо ви вкажете сайт і якісь додаткові відеоролики про компанію, її продукт або про команду, то як відбуваються процеси всередині.

3. Умови

На даний момент кандидати люблять плюшки. Іноді, фінансова винагорода розглядається навіть не на першому місці. Напишіть, які скіли на цьому місці співробітник зможе прокачати, чи надається навчання і т.д.

Соціальні гарантії також оцінюються позитивно в очах кандидата. Навіть якщо здається, що це логічно та цілком зрозумілою - це не завжди так.

4. Завдання/обов'язки

Максимально детально опишіть, що очікується від кандидата, його процес роботи і завдання на новій посаді.

5. Вимоги

Якщо щось із зазначеного є обов'язковим, і без цієї навички кандидат розглядатися не буде - напишіть про важливість саме цієї навички, а ті компетенції, які більше як плюс, ніж як вимога теж вимагають зазначення цієї деталі.

6. Дія

На цьому етапі вакансії повинен бути текст, який закликає кандидата до дії на відгук.

7. Попередження про терміни

На завершальній сходинці, повідомте читаючого про терміни розгляду його кандидатури. Якщо ви формуєте кадровий резерв, попередьте про те, що в разі відмови за цією пропозицією кандидат може розглядатися в інші компанії (за його згодою).

Аналізуйте тест через якийсь час, пробуйте змінювати опис і переглядати динаміку відгуку на нього.

Креатив. Дуже круто, коли вакансія написана творчо, але варто звертати увагу на аудиторію та віковий діапазон, яку необхідно залучити. Кандидати, покоління Х, більше цінують просту та точну інформацію, тому цей факт також потрібно враховувати.

Дотримуючись правил написання вакансії, ви відразу скоротите певну кількість невідповідних резюме, але не зведете це число до нуля. Так як деякі кандидати в принципі можуть не ознайомлюватися з вакансією, перш, ніж залишати відгук.