Підбір рекрутера в компанію


подбор рекрутера фото

Головний двигун прогресу будь-якої компанії - це люди. Завдяки співробітникам з маленького стартапу виростають великі корпорації. Рекрутер займається завданням знайти таких людей. Він шукає таланти і діагностує вміння кандидата на ту чи іншу посаду. Тому якість підбору самого рекрутера впливає на подальшу долю компанії.

На що звертати увагу при пошуку рекрутера?

Перше, що ви повинні визначити, якщо ваша компанія має потребу у фахівці з підбору персоналу це його завдання, виходячи із специфіки роботи компанії, чисельності відділу персоналу, його цілі на найближчий час і на подальше.

Тобто, якщо мова йде про стартап або значне розширення, потрібно прописати мету в цифрах для рекрутера. Наприклад: підібрати відділ продажів з 10 менеджерів за 3 місяці роботи, обов'язково додаючи до задачі бриф на посаду менеджера з продажу.

Рекрутинг, досить системна галузь, тому визначення кола обов'язків і цілей «на березі» спростить подальші рухи рекрутера і дасть можливість власнику виміряти ефективність спеціаліста.

Далі, необхідно прописати вимоги до майбутнього рекрутера.

Необхідні soft та hard skills

Звичайно, hard skills будуть залежати від багатьох факторів, але ми розглянемо більш стандартні:

  • Досвід роботи. При наявності 1-2-х років досвіду варто звертати увагу на його релевантність. Рекрутер раніше міг займатися тільки масовим підбором, який хоч і є процесом рекрутингу, але відрізняється від більш точкового підбору. Уточнюйте на інтерв'ю, які вакансії були в роботі та зіставляйте з відкритими вакансіями у вашій компанії.
  • Знання ресурсів для пошуку. На співбесіді питайте у кандидата, які ресурси для пошуку він знає, якими з них користується, а які знає тільки теоретично.
  • Знання методів проведення інтерв'ю та технік оцінювання кандидатів. І професіонал, і початківець рекрутер повинен назвати основні методи і техніки.
  • Навик продавати. Презентація компанії на співбесіді впливає і на формування HR бренду компанії, і на кількість отриманих зацікавлених кандидатів за підсумком. Щоб перевірити цю навичку, можна запропонувати простимулювати співбесіду і подивитися чи може цей рекрутер продавати.

Якщо ж ви зацікавлені в працевлаштуванні кандидата без досвіду роботи, варто звертати увагу на ресьорчерів. Так як з них зазвичай виростають рекрутери, у яких вже є певна база знань.

Перейдемо до soft skills:

  • Рівень комунікації. Тут мова йде про вміння знаходити спільну мову абсолютно з різними людьми, вибудовувати продуктивний діалог і вміти залишати позитивне враження про співбесіду і про компанії.
  • Багатозадачність. Навіть ведення невеликої кількості вакансій одночасно вимагає швидкого перемикання з одного завдання на інше без втрати якості.
  • Аналітичне мислення. Рекрутер повинен вміти аналізувати дані, збирати факти і на їх основі приймати рішення.
  • Позитивність. Рекрутер - це обличчя компанії і тому він повинен бути привітним і доброзичливим.

Коли питання з підбором кандидата закритий, і ви знайшли свого ідеального рекрутера для аналізу ефективності співробітника можна застосовувати систему KPI.