Особистий бренд і пошук роботи


 

бренд фото

Раніше «бренд» асоціювався лише з компанією, її особливостями, продуктом і рекламою. Зараз же стало актуальним розвивати «особистий бренд».

Особистий бренд - це той образ, який створює і несе людина в соціальних мережах і бізнес просторі. Особистий бренд і репутація суміжні поняття, тому сприйняття бренду оточуючими несе величезну важливість для будь-якої людини. Починаючи від лінійного фахівця закінчуючи підприємцем.

Роль особистого бренду при працевлаштуванні

Розглянемо питання особистого бренду в контексті пошуку роботи, його вплив на процес працевлаштування та помилки, які допускають кандидати.

Більшість компаній при відборі співробітників звертають увагу на безліч деталей. Цілісний образ про кандидата будується з його резюме, враження після інтерв'ю, його кейсів і що стало популярним не так давно - його життя в соціальних мережах. Особливо важливо мати грамотні профілі в інстаграм і фейсбук, якщо кандидат претендує на посади, пов'язані з копірайтом, дизайном, контентом.

Коротко кажучи, в сучасному світі, наприклад, інстаграм - це портфоліо, яке ви можете без проблем продемонструвати потенційному роботодавцю. Це спрощує процес підтвердження своїх навичок і допомагає кандидату проявити себе як фахівця. Але, є й інша сторона медалі. Популярність соціальних мереж допомагає знайти багато інформації про людину і її минуле, тому приховати якісь факти особистого життя стало досить складно. Для роботодавця це звичайно плюс, йому простіше зібрати повну інформацію про співробітника, чим можливо він зможе убезпечити себе і компанію від недобросовісної або токсичної людини.

Буває, що кандидат відмінно проявив себе на особистій зустрічі з сильними hard скілами, в соціальних мережах постить багато негативу, прихованої агресії, показує приналежність до згубних звичок - що може посіяти сумніви у роботодавця при прийнятті рішення по офферу.

Тому, якщо ви здобувач, то вибудувати позитивний особистий бренд і уникнути негативного враження роботодавця вам допоможуть наступні кілька рекомендацій:

  • Опис в профілі. Це перше що бачить людина, заходячи на особистий блог. Тут повинна бути інформація, яка креативно описує вашу індивідуальність і створює первинне бажане враження.
  • Головне фото профілю. Реальна фотографія людини завжди краще, ніж картинка, плюс - це персоналізація особистості.
  • Ведення профілю. Щоб уникнути неправильного враження про себе, в профілі повинні бути відсутні фото або історії, які негативно описують ваше ставлення до роботи, також пости або тексти, де присутня нецензурна лексика, виражена агресивність.

Звичайно, особистий блог - це місце, де людина може розкривати свої думки, говорити про важливі для нього теми, ділитися частиною свого життя і кожен сам вибирає як йому це робити і що підносити. Але, варто пам'ятати, що інформація, яку ви подаєте може грати як в плюс, так і в мінус. Тому, враховувати цей факт теж необхідно.

Розвиток особистого бренду

Якщо ви зацікавлені в розвитку особистого бренду, але не знаєте, як правильно розвивати соціальні мережі - можна звернутися до SMM фахівців за консультацією, переглядати блогерів і підприємців, які наповнюють профіль цікавим і корисним контентом, пройти марафон-курс з копірайтингу. Отримати цю навичку на даний момент просто і легко, інформація доступна і часто безкоштовна, але отримавши її вона точно стане в нагоді як в особистому житті, так і в професійній сфері.