Мотивація персоналу в умовах кризи


Мотивация персонала в условиях кризиса фото

Тема карантину безумовно вдарила по бізнесу і більшість підприємців відчули зміни в своїй компанії.

Ситуація в світі, в країні і падіння продажів не може не позначитися на настрої всередині відділів, що несе за собою зниження рівня мотивації співробітників.

У цей момент для власника бізнесу приходить час пристосовуватися до нових реалій і знаходити натхнення в собі, щоб бути прикладом, шукати шляхи вирішення проблем, якіз'являються і велику увагу приділяти роботі з командою.

Один з найважливіших «движків» прогресу - це мотивація. Мотивований співробітник горить ідеєю і видає позитивну енергетику, що не може не впливати на позитивний настрій клієнтів і партнерів.

У цій статті, ми постараємося відповісти на питання:

«Що ж робити з мотивацією в умовах кризи і обмеженого бюджету»

Почнемо із загальновідомого факту: мотивація співробітників буває матеріальною і нематеріальною.

У матеріальну мотивацію входить: преміювання співробітників (бонуси, премії, KPI, соціальний пакет, оплата транспорту, обідів, корпоративи, тімбілдинги).

Матеріальна мотивація є сильним інструментом щодо підвищення ефективності роботи співробітників. Але, важливо грамотно розподілити бюджет та побудувати мотиваційні сітки. Дуже шкода, але дійсно бувають ситуації, коли хороші бюджети йдуть даремно через неправильний розподіл.

За умови обмеженого бюджету більше підійде нематеріальна мотивація. Тому ми наведемо приклади, як її можна організувати і реалізувати в компанії.

Кар'єрний ріст

Співробітник, у якого є чітке розуміння, що від нього залежить подальше його зростання в компанії і при досягненні хороших результатів - він може рухатися по кар'єрних сходах - це однозначно замотивована людина. Спільно з керівником намітити плани і умови, при яких підвищення можливо - дасть працівнику сили та натхнення йти тільки вперед.

Згуртована команда

Підтримка один одного, взаємодопомога і приємна атмосфера в офісі просто вкрай необхідна людині для того, щоб, прокидаючись вранці перспектива походу на роботу не здавалася каторгою зі злими, незадоволеними колегами. Уникайте токсичних співробітників, ставте завдання HR менеджеру працювати над позитивним кліматом в команді і також самостійно завжди підтримуйте добру атмосферу.

Мозкові штурми

Не давайте менеджеру можливості «не думати» або нудьгувати. Важливі стратегічні рішення можна приймати за допомогою команди, де кожен може включиться і запропонувати ідею в ході заряджених мозкових штурмів. Розуміння, що твоя думка важлива і потрібна надихає на нові звершення.

Навчання

Якщо розглядати цей пункт через призму «обмеженого бюджету» - можна запропонувати співробітникові самостійно вибрати тематику та коуча з умовою оплати тренінгу 50 на 50. Цінність відвідування таким чином підвищується, плюс до цього менеджер отримує знання, які може застосовувати в роботі.

Внутрішні проекти

Мотиваційні дошки, конкурси на кращого працівника, різні гонки за кращим результатом із заохоченням. В якості нагороди можуть бути сертифікати, квитки на концерт або театр. У витратному сенсі сума не велика, але як мотивація результативно.

Підсумовуючи все вище сказане хочемо донести, що бюджетні або нематеріальні варіанти мотивації команди абсолютно також позитивно впливають на команду, як і матеріальні.

Перебуваючи в умовах зниження фінансових можливостей можна все одно впливати на заряд співробітників.