Міфи про роботу рекрутингового агентства від роботодавців


мифы о работе фото

Як і повідомляли раніше, продовжуємо розвінчувати найпопулярніші міфи про роботу рекрутингових агентств.

У минулій статті ми вже розповіли, які історії трапляються серед претендентів, але роботодавці абсолютно також часто стикаються з неправдивою інформацією про специфіку роботи подібних компаній.

Наведемо приклади тих міфів, з якими зустрічалися. Тож почнемо:

1. Занадто великі чеки

Зазвичай вартість підбору через агентство - це грубо кажучи одна заробітна плата співробітника, якого необхідно знайти. Ця сума може здатися величезною, до тих пір, доки Ви не порахуєте збиток, який несе компанія, коли підбором персоналу займаються керівники напрямків, відділів, директора і т.д. Як правило час керівного складу будь-якої компанії дуже цінний, і кожна година стратегічно важлива. Віддавши вакансію на аутсорс, керівник економить свій час в два рази і проводить співбесіду тільки відібраних, найкращих кандидатів.

«Так, але є фріланс - скажете ви, - і це дешевше». Можливо, але працюючи з офіційно зареєстрованим агентством ви убезпечите свою компанію від недобросовісних підрядників, маєте «чистий» і правильний документообіг. Тобто договір, акт виконаної роботи.

2. Специфічна сфера, рекрутери агентства не «потягнуть»

Так, бувають складні сфери діяльності компаній, де потік відповідних кандидатів дуже вузький. Через це роботодавець впевнений, що тільки він зможе знайти людей в свою команду.

Рекрутер не в силі бути професіоналом відразу в усіх напрямках, але він знає де шукати кадри, як сортувати і як виявляти ключові компетенції.

Отримуючи нову вакансію в роботу грамотний рекрутер ретельно вивчає компанію, її діяльність, потім вимоги і завдання, які стоятимуть перед потенційним співробітником.

Також, потрібно додати, що працюють в агентстві рекрутери, в основному, з різним досвідом і багато сфер будуть вже знайомі і зрозумілі.

3. Агентство «перепродає» кандидатів

Наприклад, наша компанія надає гарантію 3 місяці на заміну кандидата. І бували випадки, коли замовник думав, що по закінченню цього терміну ми просто переманимо цього ж працевлаштованого нами кандидата, але вже в іншу компанію.

Абсолютний міф. Якщо агентство дорожить своєю репутацією (а в нашому випадку це вкрай важливий фактор), воно ніколи не буде практикувати такі дії. Адже навіть одноразове халатне ставлення до співпраці з клієнтами спричинить незворотні наслідки у вигляді негативних відгуків, поганої репутації в бізнес просторі.

 

На щастя, міфів від роботодавців менше, ніж від претендентів. Ми щиро сподіваємося, що з часом їх взагалі не буде і довіра до нашої роботи стане тільки міцнішою.