Конфлікти в офісі: коротко про головне
Будь-який офіс - це група людей, які можуть відрізнятися за віком, переконанням, способу життя і т.д.
У зв'язку з цим, рано чи пізно виникає ВІН!) - Конфлікт.
Не зійтися в поглядах можуть дві людини між собою, або міні група людей. Найгірший з варіантів - це конфлікт команди і керівництва.
Наслідками конфлікту можуть бути такі досить неприємні речі як:
1) Погіршення психологічного клімату всередині команди;
2) Зниження ефективності роботи;
3) Підвищення числа звільнень, зростання плинності кадрів;
4) Втрата командного духу.
Тому, вчасно побачити і «погасити» конфлікт дуже важливе й відповідальне завдання HR-менеджера.
Досвідчений HR-менеджер може допомогти вийти учасникам суперечки з мінімальним негативним результатом, або ж без нього.
Поради, які допоможуть вирішити конфлікт в офісі
- Нейтральність
Якщо Ви, хочете вирішити якусь негативну ситуацію, краще не приймати чию-небудь сторону, відштовхуючи протилежну;
- Підтримка довірчих відносин з колегами
Постійно підігріваючи хороші відносини між співробітниками за допомогою різних тімбілдінгів, корпоративного життя, технік і вправ ви автоматично скорочуєте ризик виникнення конфліктів в два і більше рази;
- Переговори
Зберіть конфліктуючі сторони в одному приміщенні, дайте виговоритися кожній людині, не дозволяйте сторонам перебивати один одного, запропонуйте продумати компроміс і вихід з ситуації, що склалася.
Токсичні співробітники
Однією з найбільш частих причин виникнення конфліктів є токсичні співробітники в команді.
Такі люди постійно висловлюють своє невдоволення про компанію, умови, колег. Критикують процеси роботи, бунтують і в кінцевому підсумку вносять розкол в колектив.
Щоб уникнути прийняття на роботу такого співробітника бажано перевіряти рекомендації і спілкуватися з колишніми керівниками.
Також слід проводити профілактику токсичності з уже наявним колективом. Допоможуть такі методи:
- Правила компанії, які регулюють відносини в колективі і створюють свою «філософію» взаємодії між співробітниками;
- Постійна робота з командою. Залучення коучів, тренерів;
- Турбота про співробітників. Забезпечення команди всім необхідним для роботи.
Головне, не панікуйте, не гарячіться і підходьте «з розумом» до таких ситуацій. З умінням спілкуватися, слухати і чути - можна вирішити все. Ну або, майже все 🙂