Конфлікти в офісі: коротко про головне


Конфликты в офисе фото

Будь-який офіс - це група людей, які можуть відрізнятися за віком, переконанням, способу життя і т.д.

У зв'язку з цим, рано чи пізно виникає ВІН!) - Конфлікт.

Не зійтися в поглядах можуть дві людини між собою, або міні група людей. Найгірший з варіантів - це конфлікт команди і керівництва.

Наслідками конфлікту можуть бути такі досить неприємні речі як:

1) Погіршення психологічного клімату всередині команди;

2) Зниження ефективності роботи;

3) Підвищення числа звільнень, зростання плинності кадрів;

4) Втрата командного духу.

Тому, вчасно побачити і «погасити» конфлікт дуже важливе й відповідальне завдання HR-менеджера.

Досвідчений HR-менеджер може допомогти вийти учасникам суперечки з мінімальним негативним результатом, або ж без нього.

Поради, які допоможуть вирішити конфлікт в офісі

  1. Нейтральність

Якщо Ви, хочете вирішити якусь негативну ситуацію, краще не приймати чию-небудь сторону, відштовхуючи протилежну;

  1. Підтримка довірчих відносин з колегами

Постійно підігріваючи хороші відносини між співробітниками за допомогою різних тімбілдінгів, корпоративного життя, технік і вправ ви автоматично скорочуєте ризик виникнення конфліктів в два і більше рази;

  1. Переговори

Зберіть конфліктуючі сторони в одному приміщенні, дайте виговоритися кожній людині, не дозволяйте сторонам перебивати один одного, запропонуйте продумати компроміс і вихід з ситуації, що склалася.

Токсичні співробітники

Однією з найбільш частих причин виникнення конфліктів є токсичні співробітники в команді.

Такі люди постійно висловлюють своє невдоволення про компанію, умови, колег. Критикують процеси роботи, бунтують і в кінцевому підсумку вносять розкол в колектив.

Щоб уникнути прийняття на роботу такого співробітника бажано перевіряти рекомендації і спілкуватися з колишніми керівниками.

Також слід проводити профілактику токсичності з уже наявним колективом. Допоможуть такі методи:

  • Правила компанії, які регулюють відносини в колективі і створюють свою «філософію» взаємодії між співробітниками;
  • Постійна робота з командою. Залучення коучів, тренерів;
  • Турбота про співробітників. Забезпечення команди всім необхідним для роботи.

Головне, не панікуйте, не гарячіться і підходьте «з розумом» до таких ситуацій. З умінням спілкуватися, слухати і чути - можна вирішити все. Ну або, майже все 🙂