Керівники, директори, керуючі - знову про вищу і середню ланки: нюанси підбору?


нюансы подбора фото

Потрібен начальник відділу в компанію? Пошуки віднімають багато часу, а знайти підходящого не виходить?

Поширене явище, адже керівна посада вимагає чимало досвіду, знань, а також високого ступеня відповідальності. Ми вже розглядали проблему підбору керівників до відділів. Хотілося б більш фундаментально розібратися в питанні і методах, якими користуються професіонали.

Давайте розглянемо можливі варіанти підбору, проаналізуємо помилки, які трапляються. Цілком ймовірно, що наступна спроба увінчається успіхом.

Ефективні методики, якими користуються рекрутери

У минулій статті про підбір керівників, ми розглядали загальні рекомендації. Однак у фахівців з рекрутингових агентств є свої способи підбору керівників, директорів і керівного персоналу. Якщо ви, як власник, самостійно проводите пошуки або делегуєте завдання малодосвідченим ейчарам, то можуть виникнути труднощі. Саме тому, рекомендуємо звернути увагу на наступні методики. Вони полегшують процес підбору.

Рекрутинг традиційний варіант. Як правило, до нього вдаються для підбору менеджерів середньої та нижчої ланки, фахівців поширених професій. Щоб почати пошуки, рекрутер готує перелік вимог і описує вакансію. Далі, підбираються актуальні ресурси для розміщення. Спосіб розрахований на кадри, які знаходяться в пошуку.

Executive search також класична методика, підходить для підбору фахівців вищої і середньої ланки. Пошук керівників, директорів, працівників рідкісних професій пов'язаний саме з цим методом. Він передбачає активний пошук, тому впровадити його можуть професійні рекрутери або рекрутингові агентства.

Headhunting – не самий простий і традиційний варіант, але з його ефективністю навряд чи хтось сперечатиметься. Особливо, коли мова йде про пошук начальників. Щоб знайти хорошого керівника, рекрутерам часом доводиться йти на хитрощі - «Хантити». Залучати кращих співробітників з інших компаній. Зрозуміло, при цьому кандидату пропонують більш вигідні умови роботи, перспективний проект, високий рівень оплати.

Preliminaringна умовах стажування деякі компанії беруть на посади студентів старших курсів, успішних випускників. Спосіб дозволяє привнести в роботу підприємства новизну, неординарні методики для поновлення і оптимізації робочих процесів.

Це основні способи пошуку персоналу. Щоб вибрати відповідну для підбору керуючого, важливо оцінити ресурси, які ви готові вкладати в процес.

Хороший керівник: який він?

Вимоги до керівника напряму залежать від обов'язків, зони відповідальності. Практично в будь-якій ніші, перш ніж приступити до обов'язків, начальнику важливо заглибитися в нюанси, розібратися в механізмах роботи всього відділу і підприємства в цілому. Тільки так вийде впровадити стратегію і контролювати роботу підлеглих.

  1. Організаторські здібності, лідерські якості - головні критерії. Просто хороший фахівець не поведе за собою підлеглих, не об'єднає колектив. Тут важливі саме задатки лідера.
  2. Стратегічне та аналітичне мислення: здатність впроваджувати алгоритм роботи, який призведе до глобальних цілей, аналізувати результати, зробити висновки - основне завдання керівника.
  3. Навички наставника. Уміння донести ідею, цінності - особливо важлива якість в сучасному світі, коли рівень мотивації так складно утримати навіть хорошим окладом.

Зрозуміло, це лише деякі критерії для пошуку директорів. В іншому ж вимоги у кожної компанії свої.

Керівники і директора: очікування vs реальність

Чому одні компанії легко і без зусиль знаходять керівників, а інші не можуть закрити вакансію місяцями? Причин може бути декілька.

Очікування кандидатів не збігаються з реальністю. Щоб не витрачати час на нецільових здобувачів, вакансію важливо описувати чітко, правдиво, не приховувати додаткові обов'язки. Немає сенсу прикрашати умови роботи і переваги посади, адже рано чи пізно співробітник побачить реальну картину.

Є й інша сторона, коли претендент не розділяє погляди, цінності, не вписується в корпоративну культуру компанії. Це може стати справжньою перешкодою для злагодженої діяльності. На перших етапах роботи практично всі нові керівники хочуть щось змінити або поліпшити в компанії. Однак прагнення до змін має бути обґрунтованим.

Зрозуміло, не варто забувати, що хороші директора надовго не залишаються без роботи, тому так складно «вловити» відповідний момент.

Важливий момент - хто береться за справу. Рекрутеру або рекрутинговій агенції набагато легше закрити вакансію завдяки навичкам, знанням і наявності теплої бази шукачів. У професіонала завжди є в запасі контакти різних фахівців, директорів, тому часто довго шукати не доводиться.

Якщо ви хочете підібрати в свою команду керівника або керуючого, але не готові витрачати час на пошуки, то агентство Віп Ейчар завжди прийде на допомогу.